Kies een passende en lucratieve niche

Online programma * zeer interessant voor starters *

Kies en je wordt gekozen!

Speciaal voor coaches, trainers, adviseurs en experts

Veel zzp-ers die ik spreek vinden het moeilijk om echt voor hun ideale klant te kiezen. Ze werken voor verschillende doelgroepen. Daar zitten leuke klanten tussen maar ook zeker minder leuke klanten.
Ze zijn bang dat wanneer zij alleen voor de leuke klant kiezen, zij inkomsten gaan verliezen. Ze willen niemand “uitsluiten”.

Kiezen lijkt in eerste instantie ook niet aantrekkelijk. Het zorgt namelijk voor KIESPIJN!

Om echt onvoorwaardelijk te kiezen moet je soms afscheid nemen van (oude) klanten.

Maar hoe geweldig zou het zijn om alleen nog maar samen te werken met jouw ideale klant?!
De klant die jou in vuur en vlam zet! Die ervoor zorgt dat je het beste uit jezelf haalt. Die er ook voor zorgt dat ondernemen zo leuk is dat je er geen genoeg van krijgt.

Durf jij te kiezen voor de liefde?

Liefde voor wat je doet is een van de sterkste krachten die je kan inzetten om klanten aan te trekken.

Maar hoeveel van deze kracht zit er in jou?
Ben je eigenlijk wel verliefd op je klanten? Of ben je soms een beetje blind van verliefdheid op ‘de inkomsten en veiligheid’ die een klant met zich mee brengt?

Wanneer je verliefd bent is namelijk alles anders! Het zonnetje lijkt feller te schijnen, je hebt een permanente glimlach en je humeur kan niet beter. Kortom: je straalt de verliefdheid uit en je omgeving kan er nauwelijks omheen.

Jij kan je voorstellen dat met zo’n uitstraling de liefde niet lang onbeantwoord zal blijven.

Je wordt namelijk steeds aantrekkelijker en men wil graag met je samenwerken!

Enerzijds laat je oude klanten los, anderzijds word je hierdoor juist aantrekkelijker voor jouw ideale klant.

business-3552368_1920-4

10 redenen waarom het zo belangrijk is om voor jou ideale klant te kiezen

  1. Je aantrekkingskracht op klanten neemt enorm toe als je je gaat focussen op een bepaald specialisme en jouw ideale doelgroep.
  2. Je werkt met de mensen die jij het allerleukste vindt.
  3. Je kiest een expertise en klant waarbij jij echt tot je recht komt en gaat het werk doen dat JIJ ECHT wilt doen.
  4. Je weet wie jouw ideale klanten zijn en waar je deze klanten kunt vinden.
  5. Je bent zichtbaar en benaderbaar voor de mensen die het meeste profijt van je werk hebben (klanten en samenwerkingspartners).
  6. Het is veel gemakkelijker om je marketing op te zetten (je weet met welke taal je jouw klant aanspreekt).
  7. Producten en diensten ontwikkelen gaat een stuk gemakkelijker.
  8. Je aanbod wordt herhaalbaar en ‘opschaalbaar’.
  9. Je brengt nog meer verdieping/kwaliteit in je aanbod.
  10. Je volgt je passie en gaat bloeien en groeien!
    Ok.. nog eentje dan…
  11. Jij krijgt meer focus en dat scheelt enorm veel tijd!

Door te kiezen voor een klant wordt je ‘niche’ ook veel concreter.

Met een concrete niche kan je dus gemakkelijk en snel uitleggen voor wie jouw dienst geschikt is en welk resultaat jouw dienst oplevert.

Met een concrete niche:

  • wordt marketing veel makkelijker en goedkoper
  • kan de klant veel makkelijker “ja” zeggen
  • gaat mond-op-mondreclame vanzelf
  • kunnen ambassadeurs bij de juiste klanten een goed woordje voor je doen!

Een hoop voordelen, niet?!

Maar waarom is kiezen voor veel ondernemers dan zo lastig?!

Veel voorkomende angsten om te kiezen

brain-2146167_1280

Ik sluit mensen uit

Echter: jouw ideale klant, die echt bij jou past, zal je eerder vinden wanneer jij je duidelijk positioneert.

Ik kan min creativiteit niet meer kwijt

Echter: met de juiste focus, creëer je meer tijd om inhoudelijk over je aanbod na te denken, verdieping aan te brengen.

Ik krijg geen klanten

Echter: je wordt juist heel aantrekkelijk en spreekt de taal van jouw ideale klant. Ze komen zo eerder naar je toe.

SAAI!... Wanneer ik altijd hetzelfde doe

Echter: als ondernemer heb je altijd de vrijheid om te veranderen of je verder te verdiepen. Je niche en aanbod veranderen en groeien met je mee. Je krijgt juist meer tijd en focus om creativiteit in je aanbod en werkwijze te verwerken.

IK kan het resultaat niet waarmaken

Echter: alles is er al!
Door de focus wordt specialisme vergroot en je expertstatus zichtbaar.

Veel van mijn klanten vonden het in eerste instantie ook lastig te ‘kiezen’ (lees: focussen!)

Door mijn programma te volgen hebben zij toch een keuze gemaakt om alleen te werken met ideale klanten.

En! Jawel, de liefde wordt beantwoord!

Hoe zou het voor jou zijn om ook een succesvolle niche te kiezen op basis van jouw levensmissie, unieke talenten en passie?

En hoe geweldig zou het zijn als dit jou focus, vrijheid, vervulling én financiële zekerheid brengt?

Om jou ook te helpen bij het kiezen van een succesvolle niche, bied ik het online programma ‘Kies een passende en lucratieve niche’

Tijdens dit programma leer jij:

  • Hoe je snel een succesvolle Niche bepaalt
  • Hoe je met de juiste ‘Taal’ je klanten aantrekt.
  • Wie jouw ideale klant is en waar je deze klant vindt.
  • Overtuigd te zijn van de waarde van jouw dienst.
  • Wat de blokkades zijn die jou tegenhouden om succesvol te zijn.

Wil jij ook een succesvolle niche waarmee jij meer klanten krijgt en je omzet vergroot?

Investering:

Jouw investering voor dit uitgebreide programma, inclusief een persoonlijk coachgesprek van 60 minuten, is: € 297,- excl. 21% btw.

Je krijgt:

Waardevolle video’s en audioseminars.

Om het makkelijk voor je te maken om een lucratieve niche te kiezen, heb ik video’s en audio seminars voor je opgenomen, waarin ik precies uitleg wat je in de praktijk moet doen en ik deel praktijkvoorbeelden zodat je veel inspiratie en ideeën krijgt om toe te passen in je eigen bedrijf.

Stap voor stap laat ik je zien hoe je tot een passende niche komt én hoe je deze niche gelijk verpakt in een krachtige boodschap, zodat je weet hoe jij over je dienst kunt praten en schrijven.

Een werkboek met kant en klare templates voor het kiezen van je Niche.

Iedere les wordt begeleid met een PDF document. Hierdoor kun je het maximale halen uit iedere les en direct met het geleerde aan de slag!

Kant en klare templates en checklists

Ook krijg je checklists en templates die je kunt printen zodat je precies weet wat je moet doen en hoe. Enorm waardevol en handig!
Verspil geen tijd. Neem deze formats gewoon over, die bewezen zijn in de praktijk en waarmee je met vertrouwen je Niche kiest.

Én je krijgt nog een BONUS na het volgen van het online programma:

Een persoonlijke telefonische coachsessie van 30 minuten met Mandy Voncken (t.w.v. € 97,-) zodat je optimaal resultaat haalt.

Garantie:
Ik weet zeker dat als je de strategieën, technieken en tips uit dit programma toepast je een lucratieve niche kunt kiezen.

Mocht je vinden dat dit programma voor jou toch niet werkt, dan is de volgende garantieregeling van toepassing: je hebt de eerste 2 weken de mogelijkheid om het programma te proberen.
Als je van mening bent dat het niet waardevol genoeg is, mail dan binnen 14 dagen na aanmelding naar info@motivatiefabriek.nl.
Laat ons de gemaakte opdrachten van de eerste 3 lessen zien.
Je zal vervolgens jouw investering retour krijgen.

De reden dat we naar het ingevulde lessen vragen is simpel.
Ik wil graag samen werken met mensen die commitment tonen en verantwoordelijkheid nemen. Die bereid zijn om nieuwe content eerst te toetsen en het werk te doen dat nodig is om tot een goed resultaat te komen.

motivatie-fabriek-programma-breek-door-naar-een-beter-resultaat-succes-v1

Aanmelden

* Op dit programma zijn de Algemene Voorwaarden Motivatiefabriek van toepassing.

* Met mijn aanmelding geef ik toestemming om mijn gegevens te verwerken, op de manier zoals omschreven in de privacyverklaring