‘Hoe je met 3 simpele stappen waardevolle en lucratieve VIP dagen ontwerpt en verkoopt’

Wist je dat het geven van een VIP-dag 1 van de makkelijkste en meest lucratieve manieren is om met klanten te werken? En dat VIP dagen zichzelf verkopen, omdat klanten houden van de mogelijkheid om samen met jou een intensieve 1 daagse te volgen (live of online).

VIP dagen zijn interessant om extra inkomsten te genereren wanneer je maar wilt (ideaal als je weinig tijd hebt).

Een VIP-dag is geschikt voor alle coaches, trainers en adviseurs die over expertise beschikken waarmee ze een klant kunnen helpen. Je lijst met klanten hoeft niet groot te zijn en een website is niet eens nodig. Alleen een mooi gesprek en een e-mail bericht is al voldoende om een VIP dag aan te bieden.

Wat leveren VIP dagen op:

  • Je kunt klanten snel helpen en je biedt veel aandacht en waarde.
  • Je hebt een hoger geprijsd aanbod om snel omzet te genereren wanneer jij het nodig hebt, zonder dat het veel tijd kost.
  • Je klanten zeggen gemakkelijker ‘JA’ om met je samen te werken: het is een fijne ‘binnenkomer’.
  • Je klant houdt van de snelle resultaten die je op deze VIP dag kunt leveren.
  • Je kunt een mooie en langdurige relatie met je klant aangaan.
  • Je hebt een aanbod dat je kunt herhalen en opschalen.
  • Je levert hoge waarde en vraagt de prijs die je waard bent!

Wil je weten hoe je dit aanpakt?

Je bent uitgenodigd om mijn verhaal te horen, waarin ik stap-voor-stap uitleg hoe je jouw eigen VIP dag ontwerpt en voor de juiste prijs verkoopt, tijdens mijn nieuwe gratis Webinar:

‘Hoe je in 3 simpele stappen waardevolle en lucratieve VIP dagen ontwerpt en verkoopt’

In dit webinar lever ik veel gratis content en waardevolle adviezen, zodat je meteen met jouw VIP dagen aan de slag gaat.

Bijvoorbeeld…

Wanneer ik klanten vertel dat zij VIP dagen kunnen geven is vaak de eerste vraag: “Wat moet ik dan precies aanbieden tijdens zo’n VIP Dag?”

Laten we beginnen met wat NIET te doen.

Een grote fout is de verwachting dat de klant de agenda gaat bepalen.
Dit zorgt ervoor dat je veel tijd kwijt bent aan het aanpassen van je inhoud. (Plus, jouw klanten behalen zo niet de resultaten die ze echt willen, omdat ze “niet weten wat ze niet weten”).

Vergeet niet, jij bent de expert! Klanten vinden het heerlijk dat jij een stap voor stap methode hebt. Dit geeft houvast om de beoogde resultaten te bereiken.

Op deze manier is de klant aan het einde van de VIP dag tevreden en klaar voor nog meer van jouw expertise.

Op dit moment zal je waarschijnlijk denken: “Maar Mandy, ik heb zoveel meer te bieden. Hoe pas ik dat allemaal in een enkele VIP dag?”

Geen zorgen. Ik zal dit, en nog veel meer, in het komende gratis webinar uitleggen.

Ik vind het super leuk om deze informatie met je te delen. Vooral omdat ik zie hoe goed het bij mijn klanten werkt. Veel van mijn klanten bieden met succes mooie en waardevolle VIP dagen aan.
Iedereen vindt het heel fijn om te zien dat het geven van VIP dagen niet alleen waardevol is voor je klant maar ook snel je inkomen vergroot op het moment dat jij dat nodig hebt.

Lijkt dit ook iets voor jouw bedrijf?

Registreer je dan nu voor het gratis webinar op 25 februari 2016 om 11.00 uur:

Klik hier om je op te geven

In dit Webinar ga je het volgende leren:

  1. Hoe je in 3 stappen een VIP-dag ontwerpt die klanten onweerstaanbaar vinden.
  2. Hoe je deze VIP-dag aanbiedt (ook zonder grote klantenlijst of website).
  3. Hoe je, door het geven van VIP-dagen, je omzet verdubbelt en zo in minder tijd méér verdient.

Je krijgt een kijkje in mijn keuken en ontvangt handige tips en templates, zodat je gelijk aan de slag kunt!
Vergeet niet, om waardevolle VIP dagen te geven hoef je geen grote lijst met klanten te hebben en een website is niet eens nodig.

Hier nog een snelle inzage in wat je zult ontdekken in dit gratis webinar:

  1. Advies over het vermijden van de grootste fout die ondernemers maken bij het aanbieden van een VIP dag (dit bespaart je tijd en vergroot het succes van je VIP dag).
  2. Het eenvoudige geheim om je inkomen met VIP dagen te vermenigvuldigen. Wetende dat deze makkelijke formule je zal helpen bij het genereren van een continue inkomstenstroom.
  3. Hoe je de juiste prijs voor je VIP dag vraagt, en hoe je de gedachte “mijn klant gaat dat nooit betalen” kunt elimineren.
  4. De 3 beste manieren om je VIP dagen aan te bieden, zelfs als je niet beschikt over een grote lijst of net bent begonnen met ondernemen. (Als je wel een lijst hebt, dan kan je deze 3 marketing strategieën gebruiken om iedere maand VIP klanten te krijgen)

Neem even de tijd om je nu aan te melden, zodat jij ook al deze gratis inhoud krijgt:

Klik hier om je op te geven